vrijdag 10 juni 2005

Ziek!


Zo ziek als een hond....

Vandaag gewoon naar school geweest. De schoolfotograaf was er. Het is wel een grappige man, hij zegt rare dingen waar je dan om moet lachen. Hij heeft ook een rare naam, meneer Bloothoofd en hij heeft niet eens een bloot hoofd! Hij vroeg wat ik voor sport deed. Toen ik vertelde dat ik aan bowling doe vroeg hij of dat was tegen een bal schoppen om de kegels om te gooien en of ik daarna last had van een witte voet? Rare man hoor die meneer Bloothoofd.
Vanmiddag heb ik samen met mijn moeder een echte milkshake gemaakt van aardbeien, appel en roomijs... heerlijk!
Tijdens het eten vanavond werd ik helemaal niet lekker. Het begon met hoofdpijn en later begon mij maag gek te doen en toen moest ik spugen.... Ik was plotseling zo ziek als een hond. Ben daarna even lekker in een warm bad geweest. Toen ging het al weer wat beter, maar voel me nog steeds niet echt lekker.... ik ga lekker naar bed, misschien is het morgen dan wel over.....
Tot morgen!

Geen opmerkingen: