woensdag 22 juni 2005

Feest... pizza!


Lekker pizza van de brommermeneer....

Vanmorgen op school vertelde de juf dat we dinsdag naar het Haarlemmermeerse Bos gaan maar dan op de fiets!. Nou dat is best ver dat bos, 12 km heen en 12 km terug. Ik vraag me af of we dat allemaal wel redden op een ochtend (?) We vertrekken om 9 uur en in het Haarlemmermeerse Bos gaan we een speurtocht doen en dan moeten we die 12 km nog terug fietsen en om half 12 weer terug zijn op school .... voor mij kan dat niet hoor, dat haal je toch nooit?
Eigenlijk moesten we van de school naar de Heijmanshof, maar ook de juf had hier niet veel zin in, dat doen we al ieder jaar.... Het lijkt mij wel erg leuk een speurtocht in het bos.
Vanmiddag toen ik thuis kwam uit school waren Piet en Marijke terug van vakantie, ze hadden het erg naar hun zin gehad.
Vanmiddag kwamen ze even langs om kadootjes te brengen. Mama kreeg een mooi beeldje van een Egyptische god, papa een koffie beker met een prachtige tekening erop en ik kreeg een dolfijntje in glas... prachtig en er zit nog licht in ook! Ik vind zo'n stuk glas met een voorstelling er in zo mooi, heb dat wel eens meer gezien.... ik denk dat ik er zelf ook nog een ga kopen...dit is zo gaaf man! Je ziet ze ook wel eens met een sterrenbeeld er in. In Beverwijk op de zwarte markt hadden ze er zelfs één met de Eifeltoren erin..... prachtig...
Aan het eind van de middag heeft papa de brommermeneer gebeld ... eindelijk weer eens... en voor ons allemaal een pizza besteld. Die kaas-pizza is daar zo lekker.....ik heb hem bijna helemaal opgegeten er was maar een klein stukje van over, maar toen kon ik echt niet meer...
Nou ik ga maar eens naar boven... het is inmiddels al kwart voor 8 ....
Groetjes tot morgen!

Geen opmerkingen: