maandag 6 juni 2005

6 juni Mama jarig!


Mama met haar camera!

Vandaag is het feest, mama jarig! Dubbel feest want ze was vandaag vrij en dan mag ik tussen de middag lekker naar huis en hoef dan niet over te blijven op school. Dat is dan ook een feestmaal tussen de middag, kipnuggets met patat! Wohwwww dat is zo lekker....
Na het eten heb ik vast de tafel in de keuken neer gezet met alle glazen en frisdrank, voor het eten 's avonds. Mama had vandaag vrij genomen om het eten voor alle vistite klaar te kunnen maken. Ze had van alles gemaakt maar mij gaat het eigenlijk alleen maar om de lasagna, die maakt ze zo lekker.
Kim kwam al vroeg meteen om half vier na school. En daarna werd het al snel druk, Opa en Oma, Ruud, Roy Thomas en Michiel.
Ik had mama nog gevraagd of ze Tante Ans en oom Joop ook wou vragen maar die konden niet, tante Ans lag in bed met een paar gekneusde ribben. Ze was gevallen omdat de deuren van de lift bij de nieuwe Ikea plotseling dicht gingen. Nou ik vond het wel jammer hoor dat ze niet konden komen! Hoop maar dat ze niet te veel pijn heeft.......
Vanavond nog lekker een partijtje basketbal gespeeld met Ruud, Thomas, Michiel, Roy, Kim en Marjoleine de vriendin van Bas de buurjongen. Jammer dat ik toen moest stoppen..... tja bed-tijd, morgen weer naar school.....

Geen opmerkingen: