dinsdag 14 juni 2005

Sportdag!


Sportdag, onderdeel vergooien met zandzakjes.

Vandaag was het eindelijk zo ver... sportdag! Dat is één van de leukste dagen op school, lekker de hele dag buiten en dan allemaal spellen doen. Hardlopen, touwtrekken en vergooien. Hier boven op de foto is de werpbaan. Die lag er al toen ik vanmorgen naar school liep. Ik kon best ver gooien met die zandzakjes wel 18 meter.
's morgens hebben we van onderdeel naar onderdeel gelopen en vanmiddag hebben we nog andere spellen gedaan zoals trefbal, voetbal en basketbal.
Na school heb ik nog even wat aan mijn topo gedaan, ik haalde alleen een paar plaatsen steeds door elkaar, Hoensbroek en Heerlen. Boven ligt Hoensbroek en daar onder Heerlen, Hoensbroek, Heerlen, Hoensbroek Heerlen, Hoensbroek, Heerlen. Nu kan ik het toch niet meer vergeten (?)
Vanmiddag nog even bij de hut geweest, maar daar was niet veel aan. Wel nog even een lekker partijtje voetbal met Jasper gedaan na het eten.
Dat was het weer voor vandaag... doei......

Geen opmerkingen: