donderdag 2 juni 2005

Vandaag eindelijk zo ver, boekbespreking..


2 juni 2005 boekbespreking

Vandaag had ik eindelijk mijn boekbespreking. Ben vanmorgen al om 8 uur naar school gegaan. Heb samen met mijn moeder alles naar school gedragen. Mijn gewone schooltas, een rugzak met alle boeken en die ontzettend grote tekenmap van oma met mijn poster. Om 10 over 8 was ik al op het schoolbord aan het schrijven. De naam van het boek, de naam van de schrijver en alle namen van de hoofdrolspelers van het boek. Daarnaast had ik mijn poster op het bord gehangen.
Nou het zag er best aardig uit vond ik. Om half negen mocht ik meteen beginnen. Heb eerst mijn verhaal gehouden en daarna kwamen er nog vragen van de klas. Weer van die gekke vragen als waarom draagt Paul van Loon een zonnebril.... Weet ik veel, misschien omdat hij stoer wil doen?
Juf Deborah vond mijn poster-tekening prachtig! Ze zei ook dat ik er erg veel werk van gemaakt had. Toen kreeg ik mijn cijfer.... een 8 1/2..... goed he? Nou ik ben wel blij dat het er op zit nu, hoef ik niet iedere keer opnieuw weer te oefenen en dat mooie cijfer heb ik binnen en komt straks op mijn rapport te staan..... zo nu kan ik weer lekker spelen......ja toch?

Geen opmerkingen: