zaterdag 4 juni 2005

Vanavond voetbal!


Nederland Roemenië!

Ben vanmiddag met mijn vader op stap geweest om een kadootje voor mijn moeder te kopen, maandag is zij jarig. Eerst naar Haarlem en later nog naar de Media Markt in Zuidoost. Daar hebben we dan toch een kadootje gevonden, maar ik zeg lekker niet wat het is!
Bij die Media markt hebben we een mooie televisie gezien.... wouw een heel groot beeld van 82 centimeter. Ik had het wel leuk gevonden als we die gekocht hadden, maar helaas dat ding zat in een doos van meer dan een meter en dat kan niet in de auto. Jammer anders had ik de voetbal- wedstrijd van vanavond lekker op een mooi breedbeeld kunnen zien.
Ik kon niet wachten tot de wedstrijd begon, spannend man. Ik mag alleen de wedstrijd niet uit kijken..... mijn moeder zegt dat dat te laat is en daar heeft ze eigenlijk wel een beetje gelijk in, maar ik ben er niet blij mee! Doei, tot morgen!

Geen opmerkingen: