woensdag 8 juni 2005

Ongeopend oud mailtje gevonden.


Tante Suze en Oom Alan

Toen ik mijn computer vanmiddag aanzetten zag mama dat er nog een mailtje van Tante Suze stond wat niet open gemaakt was. Het bleek een mailtje van mijn Tante Suze en Oom Alan uit Cananda te zijn. Ik zit niet zo vaak meer achter mijn computer op mijn kamer. Meestal zit ik beneden omdat mijn computer erg traag is en heel vaak vast loopt. Tante Suze zei ook wel eens foto's op te willen sturen uit Canada. Nou dat lijkt me echt vet cool. Heb toen samen met mama maar gauw een mailtje terug gezonden. Binnen een uur had ze al een foto op gestuurd van hun zelf, leuk he...helemaal uit Canada..heb je zo binnen! Misschien stuurt ze ook wel eens een mooie foto op van hun huis of de omgeving, lijkt me helemaal te gek!
Roy is vanmiddag nog langs geweest. Mama heeft hem uitgelegd hoe je een blogspot aan moet leggen en je er wat op kan zetten, hij vond het prachtig. We hebben toen nog wat foto's gemaakt die dan op zijn site moeten komen. De foto die er op komt is hiernaast in mijn foto-dagboek te zien.
Vanavond is er weer voetballen, Finland tegen Nederland, spannend man! Ik hoop maar dat nederland wint. Alleen kan ik de wedstrijd weer niet af zien, het begint pas om kwart over 8 en duurt dan tot minstens 10 uur, tja... dan lig ik dus al lang in bed.... dat is mooi balen man... Maar goed een stukje kan ik gelukkig zien, dat is dan mooi gegenomen.....
Tot morgen!

Geen opmerkingen: