maandag 13 juni 2005

Lekker buiten spelen!


Allemaal op de hut...

Vandaag weer naar school. We kregen vanmorgen weer een toets terug die we vorige week gemaakt hebben, spelling, ik had er een 8 1/2 voor, goed he?
Vanmiddag thuis hard gewerkt aan mij topo toets, die hebben we woensdag, limburg, nou hij is niet moeilijk. Mijn moeder heeft vanmiddag de toets met mij gedaan en ik had niet één fout!
Daarna heb met alle kinderen uit de buurt een hut gemaakt. We waren wel met 14 kinderen!
Hij ziet er wel mooi uit, maar toen ik vanavond terug kwam na het eten, was hij toch niet zo stevig. Hij begon een beetje in elkaar te zakken. De spijkers kwamen los.... dat moeten we morgen maar weer even vast maken...
Ik moet nu naar bed, morgen hebben we sportdag..... spannend hoor!
Te-rusten... tot morgen!

Geen opmerkingen: