zondag 5 juni 2005

Vandaag naar Kasteel de Haar...


Motor van de Testarossa

Vandaag zijn we naar Kasteel de Haar geweest in Haarzuilen. Daar was een hele grote fair De Smaak van Italië. Alles wat Italië heeft, eten, drinken, muziek, vakanties en auto's! Ik vind al die tenten met die olie en wijn maar niks. Maar er stonden een paar Ferraries... ooohhh zo mooi! Bij ééntje mocht ik zelfs in de deur opening staan, mijn moeder heeft toen een foto gemaakt, vet man! Ik heb wel 10 foto's gemaakt... wat zijn die auto's mooi.
Ook hadden ze er heerlijke pizza, het was daar dan ook erg druk.....
Net toen we naar buiten gingen kwamen we Opa en Oma nog tegen, die kwamen ook even kijken. Toen zijn we nog een rondje met hun mee gelopen. Maar toen was ik toch wel erg moe, wij waren daar al 3 uur....
Op de terug weg hebben we nog even een regenpijp voor het afdakje meegenomen bij praxis.
Vanavond moest ik nog aan mijn topo voor vrijdag werken, maar daar had ik niet veel zin in en dat lukte dus ook niet. Ik was zo moe.....dat doe ik dus maar morgen...


Men en zijn Testarossa!,,,,,,,,,,,,....,,,,Overzicht tuin


Grote beesten liepen.......................Even kijken op de kaart

Geen opmerkingen: