maandag 27 juni 2005

Vandaag fiets gewassen.


Lekker schoon!

Vanmiddag uit school even wat gedronken en toen door naar Opa en Oma. Morgen gaan we met school op de fiets naar het Haarlemmermeerse bos en mama gaat met ons mee ook op de fiets. Mama's fiets is niet goed om een heel eind op te rijden en daarom lenen we dan Oma's fiets, dus die moesten we vanmiddag even ophalen.
Daarna heb ik met mama nog een stukje door de buurt gefietst om te kijken of het zadel niet wat hoger moest en dat moest hij ook, mag papa vanavond nog even doen.
Thuis gekomen heb ik mijn fiets even lekker gewassen dat was wel eens nodig. Er zat veel zand en stof op, hij is al een paar maanden niet gebruikt. Als ik buiten speel doe ik dat altijd met mijn ouwe fiets en die goeie gebruik ik alleen om ver mee te fietsen zoals morgen!
Nou ik vind dat hij er weer lekker schoon uit ziet!
Lijkt me wel spannend met de hele klas 12 kilometer fietsen naar het bos. We moeten brood en drinken meenemen en als het mooi weer is gaan we daar zwemmen ook nog.
Vanavond hebben we weer gebarbecued bij Piet... er was nog vlees over van gisteren..... ik vind die speklapjes toch zo lekker!
Maar inmiddels is het 8 uur geweest en ga ik naar boven... nog even lekker met Tim (Nijntje) spelen op mijn kamer en dan naar bed..... Doei... tot morgen!

1 opmerking:

Anoniem zei

We hebben vandaag je blogspot weer helemaal bekeken, wat een belevenissen!
Blijf doorgaan met je berichtengevingen geweldig.

RoPo