dinsdag 7 juni 2005

Geen TV...


Dat was die mooie tv ....

Vandaag naar school en tussen de middag weer lekker thuis gegeten, want mama was nog steeds vrij. Geen patatjes met kipnuggets zo als gisteren... jammer...
We hebben uitstel gekregen met de TOPO toets tot volgende week woensdag. Er waren kinderen die zeiden geen tijd te hebben om te leren omdat ze mee moeten lopen met de avond 4 daagse en zijn dan pas om half 10 thuis... Ben ik effe blij dat ik niet mee loop.. morgen moeten ze zelfs 14 kilometer lopen, dan hoeven ze op de laatste avond maar 6 kilometer te lopen.... Mij niet gezien en maar rondjes lopen om het zelfde huizen blok, om gek van te worden.
Vanavond met mijn vader naar de Media-markt geweest om die TV te kopen die we zaterdag gezien hebben. Komen we daar is hij plotseling 100 euro duurder, dat geloof je niet! Nou dat hebben we natuurlijk niet gedaan.... ik vind het wel jammer.... maar dit is belachelijk! Het zou een aktie geweest zijn en die liep tot gisteren en kom je één dag later heb je pech....
Morgen is er voetballen moet ik nog naar die kleine tv kijken, stom zeg...
Het is inmiddels al bijna 8 uur ik ga zo naar boven, tot morgen!

Geen opmerkingen: