donderdag 23 juni 2005

Water speeldag!


Mega, mega waterblasters.....

Vandaag kwam ik op school en toen zag ik op het schoolbord al dat we geen gym hadden vandaag en vanaf 1uur stond er een vraagteken op het bord..... wat zou dat betekenen? De juf wou het niet zeggen dat was een verrassing!
Vanmiddag zou ik voor het eerst alleen naar huis gaan en zelf een boterham eten, mama moest werken en ik heb geen zin meer om over te blijven op school...dat is oh zo stom aan het worden!
's morgens kregen we al te horen dat we 's middags water- feest zouden hebben. Iedereen moest zwemgoed meenemen en een handdoek, en een waterpistool. Had ik effe mazzel dat ik vandaag tussen de middag naar huis ging!
Heb eerst mijn boterham gegeten en toen belde mijn moeder, die mij even kon vertellen waar ik alles kon vinden, ook zei ze dat ik me in moest smeren met sunspray...stom hoor, maar ik zou erg verbranden als ik het niet zou doen.
Ben toen naar school gegaan en zijn de hele middag buiten geweest. Eerst met water-ballonnen gooien, 150 stuks maar die waren al binnen 2 minuten op! Daarna gingen we met de waterpistolen aan de slag.... waterkanonnen waren het... man zo groot! Ik heb ook ooit zo'n ding gehad maar kon hem tussen de middag nergens vinden. Nou het was best leuk. Om kwart voor 3 kwam mijn moeder van de bus zij had een lekker koud flesje water gekocht onderweg... ooohh dat was effe lekker. Ik heb de helft nog aan Mark gegeven die had ook zo'n dorst....
Heb vanavond lekker lang buiten kunnen spelen we gingen pas heel laat eten, het was ook nog zo warm! Mama had gelukkig een koude schotel gemaakt een rijst salade met fruit en groenten en koude gebakken snitzel er overheen...
Nu is het inmiddels al half negen geweest en moet ik echt naar bed.....doei!

Geen opmerkingen: