dinsdag 28 juni 2005

Vandaag met school naar het Haarlemmermeerse Bos


Lekker zwemmen!

Vanmorgen vertrokken we al vroeg om 9 uur op de fiets naar het Haarlemmermeerse Bos. Ik moest met Juf Deborah voorop rijden want zij wist niet precies hoe we moesten rijden. Nou ik ken die weg op mijn duimpje, dat is het Bottelierspad af, dan Krome-spieringweg op naar de 3 Merenweg en dan het pad volgen langs de vijfde-baan. Mama ging ook mee maar die moest met zo'n stom geel vest aan helemaal achter aan rijden.
1 uur later waren we in het Bos, alleen waar begon nou toch de speurtocht die we moesten lopen? Eerst ging Juf Deborah op zoek maar die kon het niet vinden. Daarna ging Juf Marian op zoek maar ook zei kon het niet vinden. Toen heeft ze zitten bellen met iemand en toen moesten we helemaal naar de andere kant van het meer.
Toen we daar aan kwamen zijn we in groepjes de speurtocht gaan lopen. Het was alleen wel moeilijk. Allemaal vragen over bloemen en plantjes en beestjes die ik niet ken.....
Soms stond er dat we naar de bessenstruik links moesten kijken maar die bleek dan rechts te staan.. Ja... dat schiet lekker op! Dan weer moesten we naar links en dat bleek dan rechts te zijn....
Daarna hebben we aan de andere kant van het meer een broodje gegeten en mochten we zwemmen. Ik heb vet grote vissen gezien man!
Toen gingen we om 2 uur weer naar huis.... man dat was trappen.. er stond veel wind, maar ik reed weer lekker voorop en dat ging lekker hard... gemiddeld 24 km per uur.
Om precies 3 uur kwamen we op school aan en mochten we meteen naar huis. Poehhh ik was eigenlijk best moe. Maar het was een leuke dag... ik ben gek op fietsen...dus....
Heb toen nog even oma's fiets terug gebracht en nog een klein stukje op mijn fiets in de buurt gereden.
Ik heb net gegeten en ga zo lekker in bad..... doei tot morgen!


....Fietsen pakken en naar huis.......VlieVliegtuigen kijken

Geen opmerkingen: