zondag 26 juni 2005

Te laat om te schrijven.....


Lekker barbecuen!

Gisteren waren Joke en Jos op visite en hebben we lekker gebarbecued. Ook Opa en Oma kwamen nog langs en die hebben ook gezellig mee gegeten. Ik vind dat altijd erg leuk als we met veel mensen lekker samen eten.
De hele week was het bloedheet en gisteren scheen de zon niet eens. Ik was echt bang dat we 's avonds niet konden barbecuen. Maar gelukkig het bleef droog en toen we buiten aan tafel gingen begon toch de zon nog te schijnen.
Eerst hebben we een voorgerecht gegeten, carpaccio met alfalfa en sla met daar over een saus en van die nootjes, die vind ik alleen niet lekker maar het vlees lust ik wel pap van!
Daarna deed papa het vlees op de barbarcue, van alles wat.
Ooohhh wat vind ik dat toch lekker dat vlees van de barbecue... vooral die worstjes en die kipvleugeltjes. Tussen het barbecuen door heb ik samen met mama nog een lekkere spoom gemaakt. Citroen ijs met champagne, dat is zo lekker dat wil ik iedere dag wel drinken!
We hebben heel lang buiten gezeten onder ons nieuwe afdakje maar toen werd het toch opeens te koud en zijn we naar binnen gegaan.
Toen heb ik Joke nog het hele huis laten zien, de nieuwe badkamer, mijn kamer met alle schelpen die ik uit Spanje meegenomen heb. Die vond zij heel erg mooi, vooral die éne met de donker bruine strepen. Ook heb ik haar mijn trein nog laten zien op zolder. Die vond zij ook heel erg mooi, ze vroeg meteen of Jos die al gezien had want die vind dat ook zo prachtig.
Om kwart over elf moest ik naar bed.... kon ik niet eens meer in mijn blogspot schrijven vandaar dat ik dat vanmorgen maar doe...
Nou ik ga nu buitenspelen hoor! Tot vanavond!


.....Spoom......................................Schelpen op mijn kamer!

Geen opmerkingen: