dinsdag 21 juni 2005

Vandaag een kadootje bij de post!


Nieuwe hangmat...... gaaf zeg!

Vanmiddag toen ik uit school kwam riep de over buurman of we hem even konden helpen. Bij zijn huis aangekomen bleek dat de post bij hem een groot pak voor ons afgegeven had. Het was zo zwaar dat de buurman het niet kon tillen. Nou daar had ik geen probleem mee. Heb dat grote pak van 1 1/2 meter opgepakt en mee naar huis genomen.
Was wel spannend wat zou er in zitten? Nou daar kwam ik al gauw achter, het was een hangmat voor in de tuin, geweldig! Het was een kadootje voor papa maar ik zal er waarschijnlijk het meest in liggen.
Ben direct begonnen het ding in elkaar te zetten, maar dat was toch wel erg moeilijk, zo veel schroeven en moeren. Niet lang daarna kwam mijn vader thuis en toen stond het ding binnen een half uurtje.... helemaal vet cool man!
Toen had mijn vader nog een verrassing.... hij had de dvd-speler met spelcomputer gekocht voor in de auto! Dat is een vet ding man! Er zitten 2 schermpjes bij die 2 verschilende dingen kunnen. 1 kan gamen en de ander kan een dvd'tje kijken.... niet te geloven he?
Jammer alleen dat ik mijn nieuwe dvd'tjes nog niet mag kijken, die moet ik voor de vakantie bewaren dat is jammer... maar ik heb wel even een paar spelletjes gedaan echt te gek!
Ik kan niet wachten tot dat ding in de auto zit en ik kan gamen...
Nu is het al weer bijna half 8 en is het tijd om naar bed te gaan..... Doei... tot morgen!

Geen opmerkingen: