zaterdag 18 juni 2005

Eindelijk mooi weer!


Zandsculpturen in Hoofddorp op het grote plein.

Vanmorgen zijn we naar Hoofddorp geweest, daar kwamen we deze mensen tegen die sculpturen van zand aan het maken waren. Ontzettend knap als je ziet hoe ze dat doen. Ze werken met mesjes en borsteltjes. Het figuur in het midden is Dik Trom zegt mijn moeder maar ik ken hem niet.... Die mevrouw op de foto is echte Hollandse tulpen aan het maken een heel veld vol!
In Hoofddorp zijn we naar een winkel geweest die reclame maakte met portable DVD spelers voor in de auto.... helaas ze waren al uitverkocht....

DVD-speler

Vandaag is het eindelijk mooi weer, daarom belde Ruud ons op of we zin hadden om bij hun te komen barbecuen in de tuin. Ik vind het heerlijk dat gebakken vlees van de grill.
In de namiddig zijn we toen naar Vijfhuizen gegaan.
Ook heb ik nog lekker buiten gespeeld met Kim en Roy op de skelter. Later op de avond ging Femke nog piano spelen, dat kan zij best goed hoor! Hiernaast zie je nog een foto in mijn foto-dagboek van Femke op de piano.
We zijn daar nog heel lang gebleven en waren pas on over 11 uur thuis, lekker laat naar bed.... maar nu moet ik toch echt slapen.... tot morgen!

Geen opmerkingen: