donderdag 30 juni 2005

Mama weg met haar werk!


Krant voor papa's verjaardag!

Vandaag weer lekker tussen de middag naar huis! Toen ik vanmiddag thuis kwam stonden er 2 auto's van de Nuon voor de deur en ik kon zien dat de stroom in thuis er af was even wat de klok van de magnatron stond te knipperen. Ik was nog maar net thuis of er kwam ook nog een ambulance aan de overkant om iemand op te halen..... wat een drukte in de straat!
Toen heb ik mama even gebeld, dat moet ik altijd als ik thuis ben... Heb toen meteen gevraagd waar die krant was die ik ooit met haar gemaakt heb voor papa's verjaardag.... Mama zei dat die alleen nog maar in de computer staat. Op school moeten we een krant maken en de juf wou wel eens zien hoe ik dat toen voor papa gedaan had. Nou het duurde niet lang voor dat ik hem gevonden had. Toen ik die uit wilde printen bleek de inkt in de printer bijna op te zijn, maar gelukkig kwam de krant er nog net uit. De kleuren waren wel niet zo mooi maar dat geeft niet.
Ik had het zo druk tussen de middag dat ik bijna geen tijd had om te eten. Heb toen snel mijn boterham gegeten en toen moest ik al weer naar school.
Na school moest ik naar Oma want mama zit vandaag met haar werk in Bergen en die komt voorlopig niet thuis. Bij Oma heb ik lekker zegeltjes geplakt dat vind ik altijd leuk om te doen. Toen ben ik lekker buiten gaan spelen.
's avonds heeft papa gekookt, mama at niet mee die had in Bergen al eten. Nou dat koken van papa is niet veel hoor. Patat met een snitzel en sla zo uit een zakje, geen tomaten of komkommer er door nee alleen maar blaadjes sla met saus uit een flesje. Nou dat vind ik maar niets hoor sla zonder iets er door, dat heb ik laten staan.
Nou het is inmiddels al half 8 ik ga naar boven..... tot morgen!

Geen opmerkingen: