woensdag 15 juni 2005

Weer regen!


Lekker droog onder het afdakje!

Vandaag de topo toets gedaan en wat denk je? Ik had weer 2 x een 10, 1 x voor de topo en 1 x voor de spelling. Nou dat Hoensbroek, Heerlen, Hoensbroek, Heerlen heeft wel geholpen. Dat vergeet ik dus nooit meer!
Vanmiddag een boterham bij Oma gegeten want mama moest vandaag werken. Daarna zijn Oma en ik naar ons huis gegaan en hebben Timmie even lekker in de buitenren gezet.
Mama was al vroeg vrij en daarom konden we nog even boodschappen doen met Oma. Nou dat was niet voor niets want daar heb ik weer een mooie voetbal aan over gehouden.... een mooi ding hoor! Heb er meteen s' middags even lekker mee gespeeld. Maar toen begon het opeens te regenen. Gelukkig hebben we nu het afdakje en kon ik buiten nog even met Timmie knuffelen, zie hier boven. Want hij kon ook niet in de ren blijven. Hij kan toch leuk spelen met zijn bal.... Soms schiet dat ding omhoog en dan vliegt Timmie alle kanten op... erg grappig om te zien.
Inmiddels is het al weer 7 uur geweest en ga ik maar naar boven, nog even lekker spelen, wat tv kijken en dan slapen.... te-rusten, tot morgen!

Geen opmerkingen: