donderdag 16 juni 2005

Saai weer...saaie dag......


Wat een flessen .. die moeten maar eens weg...

Vandaag gewoon naar school geweest en hele gewone dingen gedaan. Gym was wel leuk, we hebben hockey gedaan. Dat vind ik erg leuk en ben er ook best goed in. Heb 3 kansen gehad om een doelpunt te maken maar 1 was er maar raak.
Tussen de middag lekker thuis gegeten want mama was vandaag vrij, dat was weer niet gewoon. Het zou vandaag mooi weer worden 25 graden, nou ik heb er niets van gemerkt geen zon gezien, saai weer.... ook weer heel gewoon. Als het maandag als we op schoolreis gaan maar mooi weer is want we moeten zwemkleding meenemen.... alles is daar met water en als het dan slecht weer is is dat natuurlijk niet erg leuk!
Vanavond met mijn vader alle lege flessen maar eens naar de glasbak gebracht, dat werd ook wel eens tijd zeg, een hele mand vol en dan staan er nog flessen waar statiegeld op zit....
Toen we terug kwamen heb ik lekker ijsjes klaar gemaakt... heerlijk! Lekker roomijs in een bakje.....mmmmmmm...
Nou... ik ga maar eens naar mijn kamer.... effe spelen en tv kijken...
doei.... tot morgen!

Geen opmerkingen: