donderdag 9 juni 2005

Vandaag is het lekker warm!


Eindelijk buiten eten!

Vandaag moest ik weer overblijven op school. Mijn moeder moest weer werken. Ik hoopte nog dat ze tussen de middag thuis zou zijn want in Amsterdam lag alles plat, de ambtenaren staken vandaag. De bussen en trams reden niet en ik dacht dat zij dus niet op haar werk kon komen, maar dat was dus wel zo. De treinen reden en toen hoefde ze alleen maar vanaf het centraal station naar het stadhuis te lopen. Had ik effe pech....
Juf Deborah heeft vandaag uitgelegd wat we met het schoolreisje gaan doen in De Watergeus in Spaarnwoude. We gaan 2 uur varen in een grote kano. Dan een survival en vlotten bouwen, dat lijkt me echt vet gaaf. Ik weet ook al wie er met ons mee gaat in de auto Jamy en Boyd.
Morgen komt de school fotograaf.... vond mijn moeder het nodig om mijn haar nog even te knippen.... dat is echt pech hebben... Hier heb ik zo'n hekel aan, dat gepluk aan mijn hoofd en dan moet ik nog stil zitten ook....bahhhhh en het duurt altijd zo lang!Gelukkig ben ik er voorlopig weer even van af.
Vanmiddag nog even lekker buiten gespeeld. Alleen die meiden waren vervelend man.... ik wilde effe voetballen met Jim en zij maar proberen die bal maar afpakken..... Nou ze kregen hem niet te pakken hoor!
Vanavond lekker buiten gegeten. Eindelijk was het 's avonds ook eens mooi weer. We hadden ook een lekker zomer-maal. Meloen met serranoham .... oohhh die is zo lekker en verder pasta met kaassaus, peultjes en een Italiaanse worstjes echt mijn maaltje hoor!
Nou dat was het weer voor vandaag..... doei....

Geen opmerkingen: