zaterdag 11 juni 2005

Weer ziek.....


Het eerste gerecht van het Japanese-dinner, de lepel-amuse.

Was van morgen weer aardig beter. Voelde me eigenlijk erg goed! 's morgens eerst mee geweest om boodschappen te doen voor het etentje vanavond, het is weer buren-eetclub avond en mam was aan de beurt om te koken. We gingen al vroeg op stap om alles te halen.
Aangekomen bij de supermarkt in Haarlem, hadden ze een beetje feest. Gratis koffie met een tompoes. Nou dat kon ik natuurlijk niet laten staan.... hij was erg lekker!
Vanmiddag lekker buiten gespeeld, hut bouwen met Jim. Helemaal zonder spijkers, mooi man!
Op een gegeven moment kreeg ik het erg koud en ben ik naar binnen gegaan. Heb een heel dik vest aangetrokken maar ik bleef het koud hebben.
Toen we aan tafel gingen werd ik helemaal niet lekker, weer hoofdpijn. Ik had het zo koud, heb alleen maar die heerlijke lepel-amuse, rosbeef met kroepoek en en paar sushi's gegeten......
ik ga naar bed............ tot morgen......

Geen opmerkingen: