vrijdag 24 juni 2005

Heet vandaag!


Zo warm vandaag......34 graden!

Vanmiddag zouden we de aardrijkskunde toets hebben, maar die heeft de juf .'s morgens al gegeven. Vanmiddag was het zo warm in de klas dat we daar geen les konden krijgen. 's middags hebben we buiten op het grasveldje moeten werken aan het project "de Krant" die gaat over ons schoolreisje dat we van de week gehad hebben naar de Watergeus.
Ik had vanmiddag een flesje water gekregen van de juf en ik heb mijn eigen flesje van een halve liter nog leeg gedronken... ooohhh wat had ik een dorst!
Na school heb ik niet buiten gespeeld, het was veel te warm.... heb alleen maar een filmpje gekeken en later heb ik mijn kamer maar een beetje opgeruimd.... het was binnen beter uit te houden dan buiten....
Vanavond hebben we heel laat gegeten en heb ik nog heel lang buiten gespeeld met alle kinderen uit de buurt... vet met waterpistolen ...ik was klets nat, maar wel lekker hoor!
Nou het is inmiddels al 10 uur geweest ik ga nu naar bed... tot morgen!

Geen opmerkingen: