woensdag 12 oktober 2005

Werken aan de boeken!















Het meertje achter ons huis waar ik vaak ga vissen met Mark.

Vandaag niet vissen in het meertje ... geen tijd moest verder aan het boeken project. Na school heb ik even snel een boterham gegeten en daarna ben ik direct naar Mark gegaan. Gisteren zijn we begonnen aan het prijsjes maken aan de boeken die we volgende week op de boekenmarkt op school gaan verkopen. Daar zijn we de hele middag mee bezig geweest. We hebben op de computer allemaal prijsjes gemaakt en er touwtjes aan vast gemaakt. Ook hebben we nog een grabbelton gemaakt een grote doos vol met snippers kranten er ergens onder in een paar boekjes. De kinderen mogen dan voor €0,60 grabbelen, leuk toch?
Toen ik thuis kwam heb ik nog heel hard gewerkt aan mijn werkstuk. Alles op de computer ingetikt, nou alles, ik ben nog niet helemaal klaar hoor maar het schiet op.

Vanavond lekker Chili gegeten met rijst daar ben ik toch zo gek op!










Ik ga nu stoppen want ik wil nog even voetballen kijken op de tv. Nederland Macedonië zal wel spannend worden doei... tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een prachtige foto's maak jij zeg!Het meertje achter jouw huis is zo mooi dat je er een aanzichtkaart van kunt maken!
Dag schat,ik ga je gauw bezoeken hoor.
ante Suusje

Anoniem zei

(Tante Suusje)