zondag 23 oktober 2005

Alles regelen voor de vakantie!















Nog even gauw wat extra muziek op de mp3 speler zetten!

Vanmorgen alles bij elkaar gezocht wat ik allemaal mee wil nemen op vakantie. Spelletjes, boeken, mp3 speler en natuurlijk de playstation.
Net toen ik klaar was belde Mark of ik kwam spelen. We hebben de hele middag met zijn lego trein gespeeld... hij heeft 2 lego treinen, gaaf man!
Nou ik kijk wel uit naar die vakantie hoor! Maar het allermooiste vind ik nog dat we dinsdag naar Lego world gaan... ik ben zo benieuwd hoe het daar is en wat daar allemaal te zien is. Heb al een paar dingen op de TV gezien en dat ziet er zo vet uit, tijgers en een hele rock band zo gaaf en allemaal van lego!
Vanavond bedacht ik opeens dat ik nog een paar liedje op mijn mp3 speler erbij wou. Dat heb ik toen nog maar even erop gezet... ach dat gaat zo snel nog geen 30 seconden!
Nou ik ga naar bed... weet niet wanneer ik weer kan schrijven op mijn blog.... Misschien is er ergens nog een mogelijkheid om te internetten... wie weet... Doei .....tot gauw!


See the English version

Geen opmerkingen: