zondag 30 oktober 2005

Tante Suus uit Canada!















Tante Suus en ik in de tuin!

Vandaag de hele dag buiten gespeeld! Ik was al heel vroeg wakker, komt door het terug gaan van de klok.... was gewoon een uur vroeger wakker! Heb toen Mark gebeld om weer naar de hut te gaan. Later kwamen ook Jasper, Patrick en Justin naar de hut. Samen hebben we een tweede stuk dak er op gezet. Nou hij is wel gaaf geworden hoor!
















Tante Suus en Oma

Vanmiddag kwamen Oma en Opa langs met tante Suus. Tante Suus had allemaal kadootjes voor mij meegenomen!

















Een hele gave beanie hond, Odie en een hele vette cap met Canada erop. Hier op de foto heb ik hem op! Nou tante Suus ik ben er heel erg blij mee hoor!
















Spelen met Timmie...

Vanavond met Timmie in de huiskamer gespeeld, ook hij vond de beanie hond erg leuk kijk maar! Hij moest steeds aan hem ruiken....

Nou het is al weer erg laat en ik moet morgen weer vroeg op...... de vakantie is weer voorbij en dan is het morgen weer schooltijd.... ik ga lekker naar boven.... Doei...tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Dak-Ind zei

i have visited Canada many times! We are just about a 6 or 7 hour car ride away from British Columbia. I always enjoy visiting up there. Have you made the trip to Canada yet or does your aunt come to visit you?

men-a-men*s zei

Nee ik ben nooit in Canada geweest... maar wie weet.. het lijkt mij wel een erg leuk land zou er graag eens naar toe gaan.....misschien ooit naar tante Suus?

No, I’ve never been to Canada, who knows….I think it is a great country and I would love to go there once…..maybe I’ll go and visit aunt Suus someday?