maandag 3 oktober 2005

Al weer Topo!















De weg van school naar huis.

Vanmorgen moesten we de kinderpostzegel zak inleveren. Ik dacht dat ik met mijn 15 stuks best wel veel kinderpostzegels verkocht had... Nou dat bleek toch wel tegen te vallen. Thomas had er 23 verkocht en Justin zelfs 25..veel he? Nou Justin krijgt dan ook het gebakje (de moorkop) van de juf!

Vanmiddag moest ik vanuit school... hier boven zie je de weg die ik elke dag loop, van school naar huis, direct aan mijn huiswerk. Al weer Topo leren, morgen de toets, Finland, Denemarken, Zweden. Best moeilijk al die buitenlandse plaatsen, vooral het schrijven valt niet mee. Sognefjord, Narvik, Hammersfest en Vänermeer....pffffhhhh...
Na het leren van mijn Topo heb ik ook al vast wat geschreven voor mijn werkstuk...dan hoef ik morgen niet te werken en kan ik lekker met Mark buiten spelen!
Na het schrijven was het al weer tijd om naar Bowling te gaan. Nou ik weet niet wat het was vandaag maar niemand van 45 kinderen gooide echt goed...een soort pech dag leek het wel...jammer hoor dan krijg ik niet veel punten er bij en gaat mijn handicap a.s. maandag natuurlijk weer om hoog....eeegggghhhhh.. dat is niet leuk!
Vanavond na het eten nog één keer de laatste woordjes van de Topo gedaan.....tja en nu is het al weer tijd om naar bed te gaan......doei...tot morgen!

Geen opmerkingen: