vrijdag 21 oktober 2005

Laatste schooldag.....















Verbouwing van de broodfabriek op de dijk achter ons...

Vanmorgen op de laatste schooldag al de CD met foto's van de Magie avond gisteren mee naar school genomen en aan de juf gegeven om op de internet site van de school te kunnen zetten. De juf vond ze mooi... nou het waren er in ieder geval veel, heel veel, ik geloof wel 60 stuks....
Toen ik vanmiddag tussen de middag naar huis ging regende het verschrikkelijk! Alles was klets nat toen ik thuis kwam... Vanmiddag moesten we 2 uur lang naar een duffe film kijken waar we vanmorgen al een stuk van gezien hadden... stom en heel vervelend! Maar nu hebben we vakantie en ga ik morgen alle spulletjes die ik mee wil nemen verzamelen en klaar zetten.
Vanmiddag hebben we al vast boodschappen bij Lidl gedaan om maandag mee te kunnen nemen op vakantie. Ook vanmiddag was het nog steeds vies weer en kwamen we terug nog in een kleine file te staan op weg naar huis...
Ook kwamen we nog langs de broodfabriek, daar waren ze aan een hele grote verbouwing bezig, zie foto boven. Zie je die kraan? Nou die ze 4 jaar geleden gebruikt hebben om ons huis te verbouwen was nog groter... ja echt waar hoor! Nou ik ga de foto's wel eens opzoeken... dan kun je het zien. Alleen jammer dat we toen nog geen digitale foto-camera hadden, maar dan maken we er wel een foto van.....

Ja ik heb de foto's gevonden! hier een paar er van.....





Nou die hijskraan toen was toch wel heel erg groot hoor, hij kon niet eens op de foto zo hoog...

Hier onder nog wat foto's van die verbouwing van toen....



De kraan ...................................onze onze huiskamer toen..

Ashlyn en ik helpen..........onze huiskamer.......

Buitenkant helemaal nieuw!

Wooouuhhh wat was dat een leuke tijd die verbouwing een half jaar lang hadden we geen huiskamer en deden we bijna alles buiten.. gelukkig was het mooi weer!
Heb vanavond alle oude foto's nog eens bekeken.... we hebben er 2 foto albums vol van ... gaaf man!

Maar nu ga ik naar boven..... doei... tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Dak-Ind zei

WOW! what happened to your house? i saw something about rebuilding... did you tear down on purpose, or have some sort of storm or earthquake?

men-a-men*s zei

Nee... 4 jaar geleden hebben we de huiskamer groter laten maken en hebben ze er een stuk aangebouwd van 6 bij 3 meter.
De hele beneden verdieping was helemaal kaal .. er stond niets meer in en is helemaal weer opnieuw opgebouwd. Nu hebben we dus een hele grote huiskamer!

No, 4 years back they made our living room much bigger they put on a new part living room from 6 by 3 meters. There was nothing more in there, it was completely empty and they rebuild it in half a year. So we have a very big livingroom now!