zondag 9 oktober 2005

Met Mark op stap!















De weg naar Mark zijn huis.... achter die rode huizen woont Mark!

's Morgens heb ik de hele morgen met mijn Lego gespeeld! Het grote huis wordt mooi!
Vanmiddag belde Mark op of ik kwam spelen. Hij had vanmorgen ook cake met zijn moeder gebakken en vroeg of ik die wou komen eten. Nou dat wilde ik wel, ben gek op cake dus dat laat ik mij geen 2 keer zeggen.
De cake die Mark zelf gemaakt had was erg lekker. Daarna zijn we op de fiets naar zijn Oma geweest hier in het dorp die op de dijk woont. Daarna naar zijn tante en toen naar zijn Opa.
Toen we terug kwamen hebben we nog een partijtje balletje trap gedaan en toen was het al weer tijd om te eten. Vanavond aten we lekker kip uit de oven...mmmmm... heerlijk!
Na het eten heb ik nog even een muziek cd- tje voor Mark gemaakt ( branden) en heb dat nog even langs gebracht. Heeft hij ook alle nieuwe nummers van Ali B en de crazy frog. .... leuk toch?

Vanavond kwam Opa nog even langs die had wat probleempjes met zijn Laptop... hij probeerde zijn vakantiefoto's op de computer te zetten naar de foto's waren op eens weg...(?) Nou Mam kon ze ook niet vinden hoor! Computers zijn toch rare dingen... soms verdwijnen er gewoon dingen...

Nu ga ik naar boven morgen is het weer schooltijd tja.... leren en vroeg op!
Doei ...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: