dinsdag 18 oktober 2005

Nu toch echt herfst!















Alle herfst blaadjes bij elkaar vegen!

Vanmorgen op school de topo toets gedaan... Het was uiteindelijk toch nog wel weer makkelijk, geen fouten en ik had weer een 10!

Na school ben ik meteen naar de schuur gegaan om een bezem te pakken, al die blaadjes voor ons huis even weggehaald... het was me een berg! Gelukkig komt morgen de vuilnisman want die container is meteen helemaal vol!
Het is vandaag echt herfst, koud man, vanmorgen was het maar 6 graden op onze buiten-thermometer en dat nog wel dicht tegen het huis aan! Heb ook mijn winterjas al aan gehad vandaag, nou dat was vanmorgen echt nodig! Ben op de fiets naar school gegaan en had toch koude handen....bbbrrrr..... Ach ... , wat zal Timmie het koud hebben buiten .... Hij had vanmorgen dan ook hele koude oren... Wel zielig maar mam zegt dat hij wel moet wennen aan de kou, van de winter moet hij toch ook buiten staan! Nou als het heel koud is gaat hij wel in de schuur hoor!

Ik ga naar boven naar m'n lekkere warme bedje.... Doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: