zaterdag 29 oktober 2005

Lampjes jacht!















Tuincentrum Praxis Westpoort...

De bowling traning van vandaag was vet cool! Met de eerste game verbrak ik meteen mijn record met 15 punten. Daarna deden we een spel de jongens tegen de meisjes. Je gooit dan met 5 jongens op één baan als team, allemaal om de beurt en alles tellen ze dan bij elkaar op. Wij waren steeds beter en haalde steeds meer punten dan de meisjes maar de meisjes kregen een handicap mee van 20 punten waardoor zij steeds wonnen. Eén game hadden we zelfs gelijke punten en toch wonnen de meisjes omdat ze die 20 punten extra kregen, omdat de meisjes slechter zijn dan de jongens... Nou ik vond het maar raar....

Daarna gingen we naar Zaandam, naar Hornbach om te kijken naar lampjes, (kerstlampjes) om in de wastobbe tussen kalebassen te doen in de tuin. De lampjes in de pompoen staan echt geweldig echt gezellig wordt het achter in de tuin. Nou ze hadden lampjes genoeg! We hebben er een slinger met lampjes gekocht die nog knipperen ook, gaaf man! Ook hadden ze hele mooie dingen voor de Kerst. Een mooi hert van allemaal lampjes. Mooie verlichte huisjes met sneeuw er op.... en een mooie lichtslang die lijkt me mooi om langs het afdakje in de tuin te doen met Kerst!
Na Hornbach zijn we op de terug weg nog even naar Praxis Westpoort geweest om te kijken naar een nieuwe buitenlamp, nou die hadden ze dus niet he... Wel hadden ze een mooie pool-tafel staan en heb ik met een paar andere kinderen even een spelletje gedaan, vet cool man! (zie foto boven)
Vanmiddag samen met Mam de lichtjes in de wastobbe gedaan..... mooi!
Maar nu ga ik naar bed... het is al weer laat..... morgen komt tante Suus uit Canada! Doei ...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: