maandag 10 oktober 2005

Vandaag een hele mooie zonsondergang!
















Toen we naar huis reden vanaf de bowling vanavond ging net de zon onder op de dijk met op de achtergrond een vliegtuig wat gaat landen op de Polderbaan. Die witte strepen zijn sporen van vliegtuigen die al lang weg zijn mooi he?

Vanmiddag ben ik tussen de middag met Mark mee naar huis geweest en heb ik daar mijn brood gegeten. We hadden van de juf een opdracht meegekregen we moesten op internet kijken naar Otto, het Boekenweek, magie project. Er zou weer een opdracht op staan. .. Nou dat was zo .. we konden de opdracht bekijken en de rest mee naar school nemen.

Na school heb ik eerst nog even wat aan mijn huiswerk gedaan, werkstuk over Ajax maar dat was niet lang want toen kwamen Justin en Mark langs die wilde graag een muziek CD-tje van mij hebben, die moest ik even branden en dat lukte ook nog. Daarna moest ik eten want om 5 uur moest ik al weer naar de bowling.
Man ik gooide vandaag als een speer! Jammer alleen dat ik net niet mijn record verbroken heb...misschien een volgende keer.....














Toen we na de bowling naar buiten gingen stonden er zoals gewoonlijk weer de polititiemotoren allemaal op een rijtje. Die politieagenten eten daar altijd als ik aan het bowlen ben.... Mooi gezicht he al die motoren op een rijtje? Die staan daar tussen 6 en 7 uur iedere dag, effe pauze he...........?

Het is al weer laat ik ga naar bed.... doei... tot morgen!

See the English version

1 opmerking:

Dak-Ind zei

i LOVE it, thank you for giving me the english version option! i happy to be returning and reading about your life again. Your mom told me about the holiday you have in november with the chinese lanterns and singing for a treat. i cant wait to see pictures of that. i bet its beautiful with all the lanterns lit!