woensdag 26 oktober 2005

Daar zijn we weer!















Lange Frans en Baas B in Lego World Zwolle

Hoi, we hebben een computer gevonden in de bibliotheek in Epe! Nou het is hier fantastisch! 2 dagen hebben we erg veel regen gehad maar nu schijnt de zon en is het zelfs warm.
Gisteren zijn we de hele dag in Zwolle geweest bij Lego World. Nou dat was vet cool man. We hebben alle kids top 20 artiesten gezien. Eerst was er Jumbo, toen kwam Kus en ook nog Lange Frans en Baas B.... zo vet man!













Sita en Co drinken Champagne en leggen de laatste Lego steen in het bouwwerk.....

Sita en Co presenteerde de hele show en zij zongen ook nog hun grote hit To the Max. Ook mochten zij de laatste Lego steen in het grootste Lego bouwwerk ooit gemaakt neerleggen en daar dronken ze champagne op. Ik stond helemaal vooraan en kom waarschijnlijk zaterdag in beeld bij de uitzending van de Max...ben benieuwd.....















Grote olifant, helemaal van Lego!

Verder hebben we alle Lego dingen bekeken, er stond een hele grote olifant, tijgers, echt wat voor Oma en een Rock band helemaal van Lego.
















Ook kwamen we Jasper en Brain van school nog tegen die waren daar ook. Heb ook nog wat Lego gekocht maar dat was eigenlijk wel erg duur... €0,07 per gram.... Nou ik had een klein zakje vol en dat was al €19,-- pppfff... wel jammer dat dat zo duur is....
Ook heb ik nog een boot gebouwd maar die zonk meteen toen ik hem in het water zetten. De 2e boot ging beter. Nou het was een hele gave dag!
















Het huisje waar we in zitten is erg mooi en heel erg nieuw en ligt echt in het bos.... Het bos is hier zo mooi... alle bladeren aan de bomen zijn hier echt rood.... prachtig is dat!

Nou ik ga maar weer eens stoppen want ik zit er al weer een kwartier achter en ik krijg iedere 5 minuten een melding of ik wil verlengen, straks gaat het wel erg veel kosten.... doei ...tot gauw!


See the English version

1 opmerking:

Anoniem zei

Fijn dat jullie het naar zin hebben.
Het weer is hier ook prachtig en morgen wordt het nog warmer. We hebben Tim ( of Pim)? nog even gekontroleerd. Alles in orde. Wel goed dat zijn hok hoge poten heeft, want het water stond eergisteren wel 10 cm. hoog. Grfoetjes en nog veel plezier.
ROPO