zaterdag 8 oktober 2005

Laatste containers staan er nog!














Containers die gebruikt zijn bij het onschadelijk maken van de vliegtuigbom!

Na het bowlen vanmorgen zijn we naar Lisse gegaan. Onderweg kwamen we al heel snel langs de plek waar ze gisteren de vliegtuigbom uit de grond gehaald hebben Er stonden nog wel een paar containers maar de rest was al weg en het was er één grote zandvlakte. Overal zag je op de grond nog van die politie afzet linten liggen. Jammer dat er zo veel mist was vandaag, want op de achtergrond kun je nu niet goed ons dorp zien. Wat je hier ziet is precies de wijk waar wij wonen! Gelukkig is de bom nu weg......

In lisse heb ik eindelijk mijn grote doos Lego gevonden en gekocht! Kan ik lekker thuis verder bouwen aan mijn huis waar ik mee bezig ben.
Op de terug weg kwamen we vlak bij ons huis nog een paar boeren tegen die bezig waren de suikerbieten van het land te halen... wat een berg.... Eigenlijk had ik wel een suikerbiet mee naar huis willen nemen maar mam zei dat ik dat maar niet moest doen... "Wat heb je daar nu aan" zei ze. Maar eigenlijk heb ik er toch spijt van, ik had het gewoon moeten doen!

Straks gaan we lekker eten al weer Amerikaans! Hot Dogs! mmm.... ik lust er wel 3! Ja want we moeten om kwart voor 7 Opa en Oma ophalen van Schiphol die komen straks terug uit Spanje!
Misschien schrijf ik later nog.... doei!

Yes, ik was er weer!
Om even over half zeven ging er een transavia vliegtuig over ons huis en volgens teletekst was dat de enige die op die tijd ging landen op Schiplhol, dus daar moesten Opa en Oma wel inzitten... dus wij opweg naar Schiphol.. We konden de auto voor de ingang parkeren onder het grote tv toestel. Na een half uurtje kwamen ze naar buiten.... Daarna zijn ze nog even met ons mee naar huis gegaan. Oooohhh wat hadden ze weer een kadootjes meegenomen en koffer vol! Ik kreeg een doosje met auto's en nog een kleine auto voor bij mijn trein en ook nog een hele doos met mannetjes, personeel voor bij mijn trein...gaaf man echt helemaal vet! Pap kreeg een fles drank en Mam een mooie ceintuur en nog meer maar dat ben ik even vergeten....

Ik ga nu stoppen want de voetbalwedstrijd Nederland tegen Tsjechië is al een poosje bezig en ik wil perse het eind zien.... doei... tot morgen!

See the English version

1 opmerking:

Dak-Ind zei

thats kind of scary finding a 50 year old unexploded bomb so close to your home. im glad they were able to get it out without any accidents!