zaterdag 22 oktober 2005

Regen, regen en regen..















De hele dag donker....

Vanmorgen toen ik wakker werd regende het al... Het was om 8 uur ook nog zo donker, dat ik dacht dat het veel vroeger was, maar dat was niet zo.
Het was vandaag erg druk op de bowling. De selectie van Noord Holland had een training bij ons op de club. Daardoor konden wij met onze training minder banen gebruiken en duurde het wel een beetje erg lang voor dat je weer mocht gooien. Met z'n vijfen op één baan dat is ook wel veel... Daarom mochten we ook een half uur langer door bowlen, heb ruim 2 uur op de baan gestaan... geweldig!

Na het bowlen zijn we naar Schalkwijk gegaan, even overdekt winkelen want het is me toch nog steeds een weer iedere keer denk je dat het droog is en dan begint het weer te regenen...















Tuincentrum Groenrijk bij ons in het dorp.

Op de terug weg nog even naar tuincentrum Groenrijk geweest om eten voor Timmie te kopen. Daar hadden ze pompoenen, die vind ik zo gaaf om uit te snijden en een theelichtje in te doen, maar ontzettend duur €5,- per stuk. Nou ik wou er één hebben maar Pap vond ze echt te duur! Jammer ...... geen pompoenen dus!

Vanmiddag ben ik even naar Marijke geweest om te vragen of zei Timmie eten wil geven als wij volgende week een paar dagen weg gaan. Heb haar ook meteen even de worteltjes en de sla voor Timmie gegeven.

Voor het eten regende het weer verschrikkelijk en ben ik even in de tuin bij Timmie gaan kijken of het dak van zijn hok er wel goed op zat... Het regende zo hard dat ik even snel heen en weer wou lopen en daardoor gleed ik uit... zo achter over.... Ik was nat tot op mijn hemd en kon meteen alles uittrekken....alles onder de modder, gghghhhhrrrr..... Mam boos natuurlijk want ze had al gezegd dat ik in dat weer niet naar buiten moest gaan.. maar ja ik wou even naar Timmie.... Op de mat bij de achter deur die vieze kleren uit gedaan, toen Mam die op pakte zat ze zelf ook meteen helemaal onder de modder.....toen werd ze nog bozer...aaaaiiii.

Net naar Idols zitten kijken op de TV... dat is lachen man... die mensen denken echt dat ze kunnen zingen.. niet te geloven.. wat staan die voor paal!

Ik ga nog even lekker in bed TV kijken... doei... tot norgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Faira zei

Pumpkins can cost a lot here Albany,Oregon, too. At our stores they cost about 20 cents a pound. If you buy them from the fields and the farmers that grow them, they cost 10 cents a pound. If you want a big one that weighs a lot, it can be very expensive even at 10 cents a pound.
But if you just want a small one, the cost isn't so bad.

men-a-men*s zei

Dit zijn maar kleintjes hoor en dat voor €5,-- nee... belachelijk!

These are small ones and for €5,- (more than $4,-) no... that is ridiculous!