zondag 2 oktober 2005

Haarlem in de regen













Even schuilen voor de regen

Gisteravond nog iets ondekt. Ik kan nu mijn mp3 over de boxen in mijn eigen kamer afspelen. Er zit een kabel aan de boxen vast die je in de uitgang kan doen van de mp3 speler. Toen kon ik mijn geluid over de boxen afspelen, een fantastisch geluid!
Vanmorgen ben ik begonnen met een heel groot lego huis te bouwen. Het wordt een hele mooie vrijstaande villa. Ik moet alleen een nieuwe lego doos kopen, want ik heb niet genoeg stenen om het huis helemaal af te kunnen bouwen... ja dat kost een hoop geld. Mam zegt dat ik dat maar van mijn zakgeld moet doen.. dat krijg ik niet zo maar even. Misschien met Sinterklaas of met Kerst en als ik het eerder wil moet ik het van mijn eigen zakgeld kopen.
We zijn vanmiddag naar Haarlem geweest. We hebben daar voor mijn kamer ook een digitaal kastje voor mijn tv gekocht, dat moest wel anders kan ik van de week geen tv meer kijken op mijn kamer. De aansluiting van de kabel tv wordt opgezegd omdat het dan allemaal via die kastjes gaat. Digitale tv kijken kost maandelijks minder dan de kabel aansluiting en de ontvangst is mooier, gek eigenlijk he? Toen we uit de winkel kwamen begon het plotseling heel hard te regenen. Op de foto hier boven staan we te schuilen onder een afdakje bij het Stadhuis van Haarlem. Wat een water......
Nu moet ik nog even wat aan mij huiswerk doen... vast een hoofdstuk schrijven voor mijn werkstuk. Doei...tot morgen!

1 opmerking:

Sam I Am zei

Awesome Blog , Thank you for sharing .Sam I am