maandag 17 oktober 2005

Mooiste strike ooit!

















Suikerbieten moeten van het land...

Werd vanmorgen laat wakker pas om bijna haff 8 ... Gelukkig was ik niet misselijk en ook niet ziek meer alleen een beetje moei...
Na school met Mark samen de topo voor morgen bij ons thuis samen met Mam gedaan. Deze Topo viel niet mee ook Mark vond het moeilijk. Nederland, België en Luxemburg.
Na het huiswerk was het meteen tijd voor de bowling. Nou daar heb ik de mooiste strike gegooid die ik ooit zal gooien. Toen ik begon lag er een pin in de goot. Mijn bal gaat direct recht de goot in, raakt de pin in de gooit, deze slaat tegen alle tien de pins welke meteen omvallen en ik een strike gooi.... woouw.... als je het zo zou willlen lukt het je niet....






















Hoe krijg je het ooit voor elkaar?

Iedereen riep meteen... woouw... sst niets zeggen want deze strike telt eigenlijk niet, maar de machine telde hem wel dus laat gaan......... Zo'n mooie strike zal ik niet snel nog eens gooien (ook al mag hij eigenlijk niet meetellen...) Door deze gooi heb ik inmiddels wel mijn record gebroken en zeg ik lekker niets...... Niet helemaal eerlijk maar de bowling machine telde hem gewoon mee.....

Na de bowling kwamen we langs de velden met suikerbieten, daar waren de boeren nog altijd bezig de suikerbieten uit de grond te halen... Als die machines die de suikerbieten uit de grond halen veranderen die mooie groene velden in een grijze klei velden..... en overal liggen dan van die bergen knollen...... zie hier boven de mooie groene velden voordat de suikerbieten er uit gaan!
Toen we thuis kwamen heb ik nogmaals mijn topo gedaan en nu ging het eigenlijk best goed..... maar nu ga ik naar bed ben dood moei... doei ...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: