vrijdag 14 oktober 2005

Mooie foto van tante Suus!














Fall colors

Mooie herfst kleurtjes he? Deze foto werd net opgestuurd toen ik bezig was om te schrijven op mijn blog. Dat kwam mooi uit toch? Nou mooie bomen hebben ze in Canada zeg! Hij kwam van tante Suus uit Canada. Bedankt tante Suus voor de mooie foto!
















Net terug van trompetles...

Vandaag op school 2 toetsen gedaan. De eerste was de geschiedenistoets, die was best moeilijk hoor! Heb ik zo hard zitten leren gisteren kregen we allemaal andere vragen, dingen die we jaren geleden al gehad hebben. Nou dat weet ik niet meer hoor! Daarna kregen we ook nog een rekentoets, nou die was makkelijk. De juf had die ook al snel nagekeken en wat denk je? Ik had een 10- als enige in de klas, bijna niemand had een goed cijfer, ik snap het niet, zo moeilijk vond ik het niet. Ik had alleen één stomme fout, gewoon een cijfer vergeten... tja... ach .... moet kunne, niet dan?
Vanavond naar trompetles geweest. Maar één keer vandaag, de groeps les van 7 uur ging niet door. De andere kinderen hadden allemaal een feestje op school en dan zouden we maar met z'n tweeën zijn dat vond meester Bob wat erg weinig... nou dan volgende week maar weer.

Meer heb ik niet vandaag het was een rustig dagje.... doei... tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Dak-Ind zei

the leaves changing colors is always one of my favorite times of the year! what part of canada is your aunt in?

men-a-men*s zei

Mijn tante Suus woont in Ontario, toch tante Suus?
Men