vrijdag 30 september 2005

Vleermuis is af!

Vanmiddag op school mochten we verder werken aan de vleermuis. Ik had ook nog een paar mooie foto's van vleermuizen meegenomen die ik van internet gehaald had, daar was de juf heel erg blij mee. Aan het eind van de middag was hij af!
Laat in de middag kwam Arnold nog langs. Samen hebben we op de computer het spel Roller Coaster gespeeld. We hebben een enorm pretpark gebouwd!
















Tompoes eten na de trompetles....

Om 10 voor 6 ben ik naar trompetles gegaan. Moest een paar moeilijke tonen spelen... maar het was wel leuk. Toen moesten we snel eten want om 7 uur moest ik al weer naar de groepsles, dan spelen we met7 kinderen tegelijk. Dat is altijd er leuk allemaal een ander instrument.
Toen we thuis kwamen had Mam lekkere tompoezen....... Dat was zo'n groot gebakje ik kon het niet op.
Ik ga lekker naar boven nog even tv kijken....doei...tot morgen!

Geen opmerkingen: