zaterdag 10 september 2005

Mooie wagon gekocht!
















Wagon gekocht bij de treinenwinkel in Amstelveen.

Vanmorgen al om 8 uur opgestaan.....pphhhff....was wel wat vroeg hoor! Toen we bij de bowlingbaan aankwamen waren ze al begonnen... tja... het was ook al 5 over 9, we waren een beetje laat... Al heel snel begon de echte les. De trainer gaf ons eerst uitleg over wat de beste manier van gooien was, daarna moesten we alles wat hij verteld had gaan doen. Nou dat ging eigenlijk best goed. Ik gooide op een gegeven moment ballen met een snelheid van 22 km per uur... dat is best hard hoor! Daarna mochten we vrij bowlen, ik had net een paar keer gegooid en toen had ik al 54 punten! Was jammer dat de tijd toen om was, we mochten de game niet afmaken het was al half 11.... Wooouuhhh... ik kan niet wachten tot de volgende les maandag...
Daarna zijn we met Opa en Oma naar de Mediamarkt geweest, Opa had een nieuwe printer nodig...nou die hadden ze daar wel...zoveel dat je niet meer kon kiezen!
Maar het is toch gelukt, ik had bijna een nieuwe tv gekocht.... maar heb het toch maar niet gedaan, wist niet zeker of hij wel in mijn kast kan staan...eerst maar eens opmeten.
Daarna zijn we nog naar Amstelveen geweest en kon ik het niet laten weer eens bij de treinenwinkel te kijken. Heb er toen een wagon gekocht voor achter mijn nieuwe loc... gaaf ding man!
Vanavond hebben we lekker hamburgers gegeten! Het is nu al weer erg laat...ik ga naar boven...tot morgen!

Geen opmerkingen: