zaterdag 17 september 2005

Leuk doosje!






















Kadootje van pap en mam.

Aaaah ... ik ben er weer! Gisteren niet kunnen schrijven.. Pap en Mam zaten in Brugge en ik was bij Opa en Oma... het is er niet van gekomen om gisteravond te schrijven bij Opa op computer. Maar vandaag ben ik er weer! Vanmorgen moest ik vroeg op want ik moest om 9 uur op de bowling baan staan. Toen we daar aankwamen waren er maar weinig kinderen, 7 maar de rest was naar een wedstrijd... Het ging erg goed, ik gooide meteen 2 x een strike en een spare, maar heb mij laatste game niet af kunnen maken, het was al half 11 en dust ijd om te stoppen... aaaccchhh, had die game zo graag afgemaakt het ging net zo lekker.... maar ja...
Daarna ben ik met Opa en Oma naar huis gegaan en later zijn we naar Amstelveen gegaan. Kon het natuurlijk niet laten even te kijken bij de treinenwinkel. Heb toen 2 wagons gekocht... vet gaaf man!
Bij de bijekorf hadden ze mijn boek wat ik al zo lang wil hebben... een brief voor de koning van Tjonke Dragt. Opa vond het ook wel mooi en toen zij hij plotseling dat ik het wel kreeg van hem....gaaf man! Dat boek wil ik al zo lang.... kijk elke week op internet of ze het al binnen hebben bij onze bibliotheek, maar dat is al heel lang niet zo..... vet man kan ik het toch nog snel lezen!
's Avond bij Opa en Oma mosselen gegeten...lekker! Om een uur of half 8 belde Pap en Mam dat ze zo thuis zouden komen. Om 9 uur kwamen ze me halen bij Opa en Oma... met allemaal kadootje. Oma kreeg een doos met Belgische bonbons, ik kreeg het huisje hier boven op de foto met chocolade en een houten dolfijntje dat was een kalender van hout, en een pakje met chocolaatjes waar allemaal bootjes op stonden..... mmmm die chocolaatjes zijn erg lekker!
Daarna gingen we naar huis... Nu is het al weer bijna 10 uur ik moet naar bed... doei tot morgen!

Geen opmerkingen: