woensdag 21 september 2005

Mooi boek!















De brief voor de koning.

Was moe vanmorgen...geen zin om op te staan.... en ik had het koud...zo koud! Toen ik eenmaal op was had ik eigenlijk best wel erg de pest in.... Toen ik op school kwam had ik ook mijn leesboek nog vergeten mee te nemen... Ooohhhhwww.... toen had ik nog meer de pest in, het was net zo'n spannend boek. De brief van de koning van Tonke Dragt. Die heb ik van het weekend pas gekregen. Nou moest tijdens het lees half uurtje een boek van school lezen...stom!
Later gingen we weer werken aan ons werkstuk.... en heb ik een stuk van hoofdstuk 2 in het kladschrift geschreven, daarna moesten we het inleveren bij de juf. Ik vind het best wel spannend, de juf gaat het nu bekijken en morgen horen we of het goed gaat.
Na school had ik het nog steeds koud.... loop helemaal te bibberen.
Vanmiddag bijna de hele middag wezen vissen, eerst met Mark en Justin en later met Patrick waar ik ooit bij in de klas gezeten heb. Aan het eind van de middag ben ik naar het meertje bij de tuintjes geweest waar die man altijd zit te vissen met dat alarm op zijn hengel. Dat is vet gaaf man als hij beet heeft gaat er echt een alarm af! Maar ik heb weer niets gevangen...
Ik ga naar bed....ben moe en ik heb het nog steeds koud.... doei!

Geen opmerkingen: