donderdag 15 september 2005

Al vast wat tassen naar Opa en Oma
















Klaar voor vertrek!

Vanmiddag na school heb ik eerst wat tassen met mijn trompet en mijn playstation naar Opa en Oma gebracht. Morgen uit school ga ik door naar Opa en Oma en ik blijf daar ook slapen, Papa en Mama gaan een weekendje weg naar Brugge in België. Veel kon ik nog niet meenemen want ik heb bijna alles nog nodig, mijn dekbed, kussen en natuurlijk Kees.
Toen ik weer thuis kwam ben ik meteen weer verder gegaan met mijn werkstuk. Ik heb een hele tabel gemaakt met daarin alle prijzen zie Ajax ooit gewonnen heeft. Met allemaal plaatjes erbij van de bekers die ze daarvoor gekregen hebben. Mam vond het zo mooi dat ze zei dat de juf nooit zal geloven dat ik dat zelf helemaal gemaakt heb. Nou dat zal ik haar dan even heel goed uitleggen! Ooohh ik vind dit ook zo leuk om te maken!
Het is al weer tijd om naar boven te gaan... doei tot morgen... Misschien mag ik morgen bij Opa nog wel even bloggen?

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk wat je allemaal vertelt!