dinsdag 27 september 2005

Middagje thuis, huiswerk maken!
















Onze straat.

Vandaag heb ik op school voor het eerst Frans gehad. Tussen de middag, moesten we naar het lokaal van meester Henk en hebben daar toen eerst een broodje gegeten en toen begon de les. Die Franse lessen zijn niet verplicht en je moet er ook extra voor betalen.
Je suis Men! Waren de eerste woordjes van de les! Frans is toch wel leuk! Ik had er eerst geen zin om de extra lessen te doen want ik krijg dit jaar ook al Engels, maar iedereen van mijn klas ging het doen en nu ben ik blij dat ik toch gegaan heb.
Vanmiddag na school ben ik meteen aan mijn huiswerk gegaan. Eerst de Topo leren voor volgende week en later heb ik hoofdstuk 2 en 3 van mijn werkstuk geschreven. Ben het nu wel een beetje zat hoor. Van half 4 tot half 6 tot aan het eten en daarna nog weer van kwart over 6 tot 7 uur. Ga nu lekker even buiten voetballen, mag best wel even na zo lang werken toch?
Doei..... tot morgen!

1 opmerking:

Dak-Ind zei

this is so great! you are getting a wonderful education. here you only learn english in school until you have been in school 9 years, then you get to chose another language (if you want to) that you can learn for between one and four years. For you to already know 2 languages and to be working on your third is amazing! i hope you have fun in your french lessons!!