vrijdag 9 september 2005

Nog een keer jarig!














De mand na het uitdelen. Ik heb bij de juf een mooie kaart uitgekozen.....een kaart waar Pim op staat, mooi he?

Vanmorgen met 2 zware manden naar school... Vandaag nog een keertje jarig! Uitdelen op school... Ik had één grote mand met blikjes chips met en lolly voor de kinderen en één mand met koeken en chocolade voor de juffen en meesters. Dat was effe schouwen! Het was wel leuk op school. Iedereen zingen en toen mocht ik zeggen wat ik als tweede lied wilde... De kop van de kat.... Ik weet dat juf Jelka daar een ontzettende hekel aan heeft dus daarom zei ik dat....leuk toch? Toen mocht ik uitdelen en daarna de klassen rond. Ik heb toen Mark en Emmory gekozen om mee te gaan. Emmory zit nog niet eens één week bij ons op school dus ik denk laat ik hem maar kiezen, dan ziet hij ook meteen hoe dat bij ons op school gaat, toch?
Toen ik tussen de middag thuis kwam had Mam mijn lievelings eten klaar gemaakt. Eén keer in het jaar op mijn verjaardag eten we patat met kroketten en frikadellen tussen de middag...man dat is zo lekker, ik weet dat het niet gezond is maar ach voor die éne keer, het is echt zo lekker!
‘s Avond was het al weer een klein beetje feest, de buren kwamen allemaal langs om af te spreken voor volgende week. Pap en Mam gaan dan met 4 andere buren een weekendje op stap...en ik mag niet mee...leuk he?
‘s Avonds om bijna half negen hadden we nog niet gegeten. Alle buren hebben toen hun ijskast leeggehaald en toen hadden we toch een maaltijd bij elkaar! Echt van alles wat! Het leek wel weer een feestje....gaaf man!
Het is weer lekker laat geworden al bijna 10 uur...moet nu echt naar bed, morgen om 9 uur moet ik al weer op de bowlingbaan staan! Doei tot morgen!

Geen opmerkingen: