dinsdag 6 september 2005

Mijn bank!
















't is effe duwen....

Vandaag weer van alles gedaan op school, aardrijkskunde, geschiedenis... De juf is best aardig, soms is ze best wel een beetje streng maar dat geeft niet.... Tussen de middag toen ik thuis kwam heb ik meteen op internet gekeken of de bank die we graag willen hebben, mijn bank wordt dat, nu eindelijk eens op voorraad is bij Ikea... en ja hoor in Amsterdam was hij er vandaag. Ik meteen mam gebeld op haar werk om het te vertellen dat mijn bank er nu eindelijk is. Nou ze zei dat we hem dan misschien vanavond wel gaan halen....ohhhh...spannend!
Vanmiddag toen ik uit school kwam met Mark heb ik pap gebeld en die zei dat we dan maar naar Ikea moeten vanavond! Geweldig... eindelijk een eigen bank om op te liggen!
Toen Mark om half 6 naar huis ging zijn we meteen gaan eten en na het eten zijn we naar Ikea gegaan. Nou we zijn geen 5 minuten binnen geweest. Het was heel stil bij Ikea en we konden heel snel de bank bestellen. Binnen 20 minuten waren we bezig de bank in de aanhanger achter de auto te zetten.
Nou hij staat nu in de huiskamer en hij zit lekker! Echt mijn bank hoor!
Het is nu al half 9 geweest ik moet nu echt naar bed..... doei tot morgen!

Geen opmerkingen: