zondag 11 september 2005

Timmie valt uit...
















Timmie kammen.

Vandaag een lekker rustig dagje. Eerst uitgeslapen en toen een spelletje gespeeld op de computer Roller Coaster een vet spel, pretparken bouwen.
Daarna op internet gaan zoeken voor mijn werkstuk. Woensdag moeten we een onderwerp hebben en boeken over dat onderwerp. Na lang zoeken had ik het gevonden..Ajax, ik ga mijn werkstuk over Ajax doen. Er staat zoveel over Ajax op internet echt vet gaaf man!
Toen ik Timmie vanmorgen na het eten geven vast had zat ik helemaal onder de haren, hij valt uit! Eigenlijk zou je hem moeten kammen, maar bestaat er een konijnenkam? Volgens Mam niet... Eerst een gewone kam gepakt maar dat werkte niet. Heb toen een kleine kam, pap´s oude snorrenkam gepakt en ben hem gaan kammen. Nou dat werkte wel! Toen kwamen alle haren los. Timmie vond dat wel lekker dat gepruts aan zijn lijf. Hij bleef lang uit liggen en vond het allemaal best. Vanavond na het eten heb ik het nog maar een keer gedaan, ook toen ging hij er weer helemaal voor liggen. Een leuk gezicht dat konijn wat dat gepruts aan zijn lijf wel best vind.
Morgen weer bowlen.....ik kan niet wachten! Ik ga naar boven...tot morgen!

Geen opmerkingen: