maandag 19 september 2005

Persoonlijk record gebroken!
















Het bekijken van de score na afloop van 3 games bowlen.

Vandaag had ik dan die moeilijke Topo. De moeilijkste die ik ooit gehad heb, heel Europa van dat lastige blaadje waar je bijna niets op kon zien. Nou ik heb het gelukkig goed gemaakt, de Topo had ik foutloos alleen met schrijven had ik een paar hele kleine foutjes, maar totaal had ik en 9 1/2, geen 10 zoals vorig jaar maar met deze moeilijke Topa was ik hier toch erg blij mee.
Vanmiddag na school ben ik met Mark en Justin weer naar het Bottelierspad geweest om nog meer van die takjes te verzamelen. Ik kon het maar niet uitstaan dat ik dat Perzikkruid maar niet kon vinden. Maar ook nu lukte het niet.
Vanavond toen we naar de bowling gingen zag pap tussen het tuinhek een sprietje met een licht paars bloemetje..... Yes... dat was het perzikkruid! Toch nog!
Mam zegt alleen dat de kamille die ik gevonden heb niet het goede kamille is...... dan moet ik die nog maar eens goed gaan zoeken.
De bowling was weer erg leuk... Bij de laatste game heb ik zelfs mijn eigen record gebroken! Totaal 171 punten, alleen moet je daar dan mijn handicap van 72 punten eigenlijk van aftrekken.... maar toch goed he?
Ik ga nu naar boven.... tot morgen!

Geen opmerkingen: