zondag 18 september 2005













Fluitekruid


Vanmiddag moest ik toch eindelijk eens aan mij opdracht die de juf ons gegeven heeft, we moeten bloemmetjes en takjes verzamelen die ze op gegeven heeft.. kamille, fluitekruid, perzikkruid, rode klaver en het herderstasje. Nou ik ben vanmiddag gaan zoeken maar ik kon ze niet vinden. Ben zelfs helemaal naar het Bottelierspad geweest waar de juf zei dat je alles kon vinden... nou vergeet het maar... ik kon de takjes niet vinden. Ben toen even langs Mark geweest.. die had bijna alles al behalve het herderstasje. Samen zijn we toen opnieuw naar het Bottelierspad geweest maar weer konden we dat niet vinden. Ben nog even met Marijke wezen zoeken in de tuin van de buren, waar alles groeit, maar ook daar stond het niet... tja... dan weet ik het ook niet meer!
Alles wat ik wel had toen tussen een dik telefoonboek gedaan om te laten drogen... Nou maar hopen dat het straks op school toch nog goed komt.
Het is al weer erg laat ik ga naar boven! Doei... tot morgen!

Geen opmerkingen: