zaterdag 3 september 2005

Eerste bowlingtoernooi!

















Papa aan gooi!

Het was wel vroeg op vanmorgen..moest om 9 uur op de baan staan. Het was al erg druk toen we binnen kwamen, bijna iedereen was er al. Wat zijn die kinderen allemaal goed zeg, maar ja die spelen allemaal al jaren!
Zat samen met papa en nog een jongen en een trainer van de club in één team op een baan. Nou die trainer die kon het wel hoor! Hij lied papa en mij zien hoe je moet gooien en lopen en wat de bal allemaal doet.
Nou het was een leuk toernooi en heb ook nog een aanmoedigingsprijs gewonnen en trainingskaart, mag 10 x gratis bowlen in het bowlingcentrum! Maandagmiddag is de eerste training die begint om 5 uur en dan krijg ik ook mij sponcorshirt. Is allemaal best spannend maar wel erg leuk!
Vanavond voetbal gekeken. Hebben we eindelijk een grote tv, is er eindelijk een voetbalwedstrijd hebben ze problemen met het maken van de tv opnames de nederlandse camera´s waren er niet op tijd ....het lijkt wel of het sneeuwt, wat een slechte kwaliteit uitzending was dat zeg!
Nu ga ik stoppen wil nog even mr. Bean kijken op de tv voor ik naar bed ga.... doei... tot morgen!

Geen opmerkingen: