maandag 5 september 2005

Eerste schooldag












Scorekaart

Vanmorgen toen ik wakker werd was ik snotverkouden .... Dat heb ik op de eerste schooldag ...... Om de 2 tellen niezen.....
Toen ik vanmorgen op school kwam mochten we al meteen de klas in en zelf een tafel zoeken. Ben meteen bij Mark en Emmory gaan zitten. Eerst mochten we vertellen wat we allemaal gedaan hadden in de vakantie. Nou toen heb ik maar een mini verhaal gemaakt van wat we allemaal gedaan hebben want dat was te veel om allemaal te vertellen. Daarna moesten we rekenen en later kregen we Engels... Nou dat is best moeilijk hoor! Als ik het lees begrijp ik het wel, maar ik kan het niet onthouden... Mam zegt dat dat vanzelf wel komt...
Vanmiddag kregen we Topo... Heel Europa op één belachelijk klein velletje papier, alle landen heel dicht op elkaar. Ook Mark zei dat het wel erg onduidelijk is om te leren. Gelukkig gaat de juf het van de week op een grote kaart laten zien en gaan we het met de hele klas oefenen.
Na school ben ik nog even wezen vissen met Mark...en later mochten we van Mam een ijsje halen bij de snackbar.....mmmm......lekker.
Om kwart voor 5 zijn we naar de bowling gegaan. Zien we daar op het parkeerterrein de auto van Sib staan... Binnen bleek hij met Arnold hier te zijn omdat die ook moest bowlen.
Heb bijna 2 uur op de baan gestaan met mijn 2 andere teamleden....nou het ging best goed! Iedere keer een beetje beter. Die 2 uren waren ook zo om...jammer dat ik Zaterdag pas weer kan, zou Woensdag ook nog wel even willen bowlen, ik vind het ook zo gaaf man!
Ze vroegen of ik 17 september al een toernooi mee wilde spelen, dat gaat helaas niet...Pap en Mam zijn dan een weekendje weg...wel jammer hoor, lijkt me best gaaf een echt toernooi gooien... Hoop maar dat er gauw weer een toernooi is waar ik aan mee kan doen.
Nou ik ben best wel moe hoor...ga naar boven... Tot morgen!

Geen opmerkingen: